Minor Hotels Felgyorsítja Digitális Átalakulását Egységes Márkát és Integrált Technológiai Ökoszisztémát Alkalmazva
Minor Hotels, egy bangkoki központú csoport, összeköti brandjeit egy közös arculat alatt. Ez a változás segít abban, hogy a vendégélmény javuljon, a digitális kapcsolatok egyszerűbbek legyenek, és a cég erősebb legyen a világpiacon.
Egységes Márkastratégia
Rebrandingkor a Minor Hotels nyolc különböző brandt hoz össze. Anantara, Avani, Elewana Collection, NH Hotels, NH Collection, nhow, Oaks és Tivoli most egy Minor Hotels identitásban jelenik meg. Minden brand megtartja saját jellegét és saját weboldalát. A közös arculat segít abban, hogy a vállalat egy erős egységet mutasson.
A szállodák három csoportba kerülnek: Luxus, Prémium és Kiválasztott. Ez a csoportosítás segít a vendégek számára a lehetőségek között. Az egyszerű felépítés azért praktikus, mert könnyű a választás.
Új Vizuális Identitás
A rebranding egyik fő lépése egy friss design bevezetése. Az új logóban az "M" betűhöz szorosan kapcsolódik egy nyíl, ami azt mutatja, hogy az út egyértelmű és irányított. Ez a megjelenés mindenkinek azt közvetíti, hogy a vendég a középpontban áll.
A cég új weboldalt indít, mely a látogatók igényeit veszi figyelembe. Az oldal egyszerűen használható, és a vendégek 560 helyszín között választhatnak. Ezen felül megjelent egy mobilalkalmazás, ami egyesíti a korábbi külön alkalmazásokat. Az utazók így egy helyen foglalhatnak, kezelhetnek tartózkodásaikat, és kapnak információt az úti célokról.
Loyális Vendégprogram és B2B Kezdeményezések
A rebranding során a Minor Hotels egyesíti a törzsvendégprogramokat Minor DISCOVERY név alatt. Az egykori Anantara DISCOVERY és NH DISCOVERY programok most egy programban találkoznak. A tagok kedvezményeket kapnak, például 100 dolláros bónuszt, ha két tartózkodást teljesítenek a Minor Hotels szállodáiban.
Egyúttal a cég bevezeti a Minor PRO platformot is. Cégek, rendezvényszervezők és utazási ügynökök egy helyen kezelhetik a szolgáltatásokat és a foglalásokat. Ez az intézkedés erősíti a vállalati kapcsolatokat.
Digitális Átalakulás
Az elmúlt évtizedben a Minor Hotels új digitális megoldásokon dolgozott. A cég felismeri, hogy a technológia meghatározó szerepet játszik. 2013 óta átdolgozzák a rendszereiket, mint például az ERP, az online kereskedelem és a szálláskezelés eszközeit.
Új megoldások jelennek meg: mobil bejelentkezés, tabletek a szobákban és hangvezérelt szobaellenőrzések teszik egyszerűbbé az élményt. A papírmentes munkafolyamatok még gördülékenyebbé teszik a mindennapokat. Tavaly a Minor Hotels és a Kyriba közösen vezette be a kincstári rendszert. Az Oracle OPERA Cloud PMS segítségével gyorsabbá vált a rendszer integráció, ami egyesíti a vendégprofilokat és azonnali adatokat ad a bevételekről és a marketingről.
A rebranding, a digitális változások és az új arculat összekapcsolódnak a nagyobb láncok modern folyamataival. A cég így erősíti üzleti működését, jobbá teszi a vendégélményeket, és világszerte egy egységes színvonalat kínál.
Minor Hotels a modern utazók igényeit tartja szem előtt. Az új márka és technológia megerősíti a cég identitását, az operatív folyamatok egyszerűbbek, és világszerte jó élményeket nyújt minden vendégnek.