A Banki Modernizáció Új Korszaka: Michael Haney és Dan Williams Beszélgetése a FinTech Világáról
Michael Haney dolgozik a Galileo Financial Technologies-nél. Ő a termékstratégia vezetője és „megreformált bankárnak” nevezi magát. Haney látja a kifizetések modernizálódásának szükségességét. Sok banki vezető nem veszi észre a fogyasztók igényeit. Az emberek most az azonnali választ várják. Gombnyomásra indul a film vagy megérkeznek az áruk. Ez a gyors soha nem érkezik meg a régi banki rendszerekben.
Technológiai Stratégia és Üzleti Stratégia
A pénzügyi intézmények felismerik, hogy a technikai döntések és az üzleti döntések együtt kell, hogy működjenek. Haney és Dan Williams beszélték ezt egy panel beszélgetésen. Williams a KeyBanknál dolgozik, és felel a beágyazott banki megoldásokért. Ő mondja, hogy a kifizetéseknél a technikai rész és az üzleti rész szorosan kapcsolódik egymáshoz.
Haney azt mondta, hogy a bankoknak új eszközöket kell építeniük. Az ügyfelek most más elvárásokat támasztanak. A digitális generáció nem ismeri a készpénzt vagy a csekket. Az ő elvárásuk azonnali pénzügyi megoldás.
Külső Nyomások a Transzformációra
A technológia gyorsan változik. Ez nyomást gyakorol a bankokra. Williams ezzel kapcsolatban úgy nyilatkozott, hogy a pénzügyi szolgáltatások eladása is változik. A bankok megoldásaiba most egybeolvad a technológia, amelyet az ügyfelek használnak.
Haney három fő elvárást említett: azonnali feldolgozás, adatból származó nézőpont és összekapcsolt szolgáltatások. Ő mondta, hogy a pénzügyi szolgáltatások már nem különálló egységek. Az ügyfelek elvárják, hogy a szolgáltatások mindig ott legyenek a rendszerükben.
A Komponálható Modernizáció Útja
A panel során szó esett az új megoldásokról. Haney említette a banki működés kezdettől építését és a digitális kísérletezést. Williams mondta, hogy a folyamatos fejlesztés alap. Minden változást az ügyfél élménye határoz meg.
A Jövőbiztos Banki Infrastruktúra
Williams elmagyarázta, hogy a "jövőbiztos" kifejezés csupán irányt mutat. A bankoknak úgy kell működniük, hogy készen álljanak a változásra. A cél az, hogy a bank folyamatosan fejlődjön és alkalmazkodjon.
A Komponálható Banki Szolgáltatások Fejlődése
A beszélgetést lezárva azt mondták, hogy az új banki szolgáltatások egyaránt alap elvárássá váltak. Haney szerint a rugalmas rendszer ma már szükséges. Williams azt látta, hogy a bankok együtt dolgoznak a FinTech partnerekkel. FinTech cégek segítik a bankokat a szolgáltatások frissítésében. Mindenki ugyanazon szabályok szerint dolgozik a változó világban.
A banki modernizáció újat hoz a pénzügyi intézmények életébe. A technológia itt marad. A bankoknak most dolgozniuk kell a versenyképes piacon maradásért.