Az ügyfélélmény (CX) új korszakának küszöbén
Piacon versenyképes cég – ügyfélélmény nem csupán extra; ez stratégia. Cégek vezetnek, kapcsolódnak vevőhöz, új eszközök közel állnak a visszajelzéshez. Adat élő, válasz szoros kapcsolat – több csatorna egy közelben.
Digitális változás nyit cselekedetet. Ügyfélélmény nem csak reklám trükk. Épít sikerre, mert számok és érzések mutatnak. Felhők és AI személyre szab, új módra állít fel cég feladatait.
A kihívások: ROI és szervezeti falak lebontása
Növekedés mellett cég küzd ROI mérésével. Csapatszobák falai most szétesnek, hogy ügyfélérzés egyesüljön az egészben. Minden kapcsolat közel, minden szó együttszorul.
Az ügyfélélmény úttörői
10. Qualtrics
Qualtrics változtat – mérik a CX lépéseket. Rendszerük segít cégeknek, hogy vásárlói út rövid és közeli legyen, így azonnal reagálnak. Számok helyett érzés és hűség mutat erőt a sikerre.
9. Zendesk
Zendesk Tom Eggemeier vezetés alatt alakít új utat az ügyfélszolgálatban. Felhőes megoldás egyszerű, szó szerint több cégnek ad esélyt. Minden csatorna közel, minden válasz jól érkezik.
8. Nice
Nice segít, hogy szolgáltatás minősége mérhető legyen. Régen hívások rögzítése állt a középpontban. Ma CXone platform közel hoz új adatot, így a kapcsolat minősége növekszik.
7. Genesys
Genesys támogat központok munkáját. Cégek így kezelésbe veszik ügyfél üzeneteit. Minden csatorna összekapcsol, személyre szabás közel kerül hozzá.
6. HubSpot
HubSpot egyszerű platformot hozott kis és középvállalkozásoknak. Minden eszköz egy helyen áll, így vásárlók közel helyet kapnak. Marketing elv számít, mert tartalom vezeti vonzáshoz.
Számottevő ipari óriások
5. Microsoft
Microsoft sok eszközt kínál, hogy CX megoldás egyesüljön. Dynamics 365 összeköti részlegeket – front és back egy vonalra kerül.
4. SAP
SAP az ügyfélélményt szorosan összeköti belső folyamattal. SAP Commerce Cloud segítségével vásárlás élménye most világszerte egy formában van.
3. Oracle
Oracle platform összekapcsolja cég tevékenységek mindegyikét. AI és felhő mindennap közel hoz adatot. Így cégek gyorsan adnak megoldást, melyik szám közelít.
2. Adobe
Adobe alakítja digitális ügyfélélményt. Adobe Experience Cloud segít cégeknek, hogy ügyfél lépéseit tervezze, kövesse, és így hűség növekedjen.
1. Salesforce
Salesforce hozott felhő alapú CRM rendszert, hogy minden rész együtt legyen. Eladás, ügyfélszolgálat, marketing egy platformra érkezik. Customer 360 közel hozza a csapatokat, így egységes kép lesz.
Záró gondolatok
Technológia új eszközökkel formálja a cégek mindennapjait. Új megoldások minden szavakat összekötnek. Cégek gyorsan változnak, hogy vevő közel érzésezott maradjon. Minden új igény egy szó, minden technológia egy közel lépés a siker felé.
Kövesse a legfrissebb híreket a Technology Magazine legújabb kiadásában, és vegyen részt a globális Tech & AI LIVE esemény sorozatán. Nézze meg eseményeink listáját, és szerezze meg jegyét még ma!