Az Oktatási Technológiai Hivatal és az Oktatási Statisztikai Központ Csökkentése az Oktatási Minisztérium Változásai Miatt
Az Egyesült Államok Oktatási Minisztériuma szólt arról, hogy több mint 1300 dolgozót veszítenek. A hírek kimondják, hogy nagy csökkenés van az oktatási technológiában és az adatoknál. Ma a részletek még hiányoznak. A LinkedIn-en írt első megjegyzések utalnak a változásokra.
Az Oktatási Technológiai Hivatal megszüntetése
A hírek mondják, hogy az Oktatási Technológiai Hivatal most teljesen megszűnik. Kevin Johnstun, egy régi programos, hallotta ezt. Az OET dolgozott az iskolai technológiai szabályokon. Ők ösztönözték a kutatásokat a jobb tanulási eredményekért. Elkészítették és frissítették a Nemzeti Oktatási Technológiai Tervet. Nemrég kiment a szabály, mely az iskolákban a mesterséges intelligencia használatát írja le.
Joseph South, aki az ISTE és az ASCD munkatársa, LinkedIn-en felsorol néhány eredményt az utolsó 30 évből. Ezek között szerepel:
- A Nemzeti Oktatási Technológiai Terv elkészítése és frissítése.
- Az első országos online felmérés indítása a K-12 iskolákban.
- Az Állami Oktatási Technológiai Igazgatók Szövetségének létrehozása.
- Kutatások a technológia iskolai beavatkozásairól.
- A Digitális Ígéret megalakítása nonprofit célokra.
Más feladataik között volt, hogy támogassák a tanulási anyagok fejlődését környezetben, és megfogalmazták az etikus és hatékony mesterséges intelligencia használatának szabályait. Szakértők mondják, hogy az OET tűnése nagy hatással lehet az iskolák működésére. Az OET által készített szabályok és kutatások sokat formáltak az oktatás világát.
Az Oktatási Statisztikai Központ jövője
A hírek azt mutatják, hogy az Oktatási Statisztikai Központ elveszítette szinte minden munkatársát. Csak az ügyvezető és egy segítő maradt az NCES-nél. Az NCES feladatai közé tartozik:
- A Nemzeti Oktatási Haladási Értékelés (NAEP), mely az iskolai teljesítmény különbségeit méri.
- Az Integrált Felsőfokú Adatkezelési Rendszer, a Szövetségi Főiskolai Besorolás és Egyetemi Navigátor adatforrása.
- Az Iskolai Bűnügyi és Biztonsági Felmérés.
- A Hosszú Távú Tanulmány, mely a gyermekek fejlődését követi nyomon.
Ron Wasserstein, az Amerikai Statisztikai Egyesület vezetője LinkedIn-en írta, hogy az NCES megszűnése nagy információs űrt hagy. A családok és döntéshozók nehezen jutnak hozzá a megbízható adatokhoz.
A Minisztérium intézkedései sok kritikát váltottak ki. Sokan dolgoznak azon, hogy a változások ne rontsák az iskolák munkáját. Céljuk, hogy az USA-ban megőrizzék az oktatás színvonalát.