Repülés alap gazdaságban: a United Airlines egy élményt, a Delta Air Lines egy mást nyújt. Hadden újságíró a Business Insider cikkeiben írta le, hogyan érezte magát utasként. Az élmény nem ugyanaz volt.
New York, Manhattan, LaGuardia repülőtér. Itt kezdődött a kaland. Hadden a United járatával repült Denverbe. A jegy $205 volt. A jegy nem tartalmazott kézipoggyászt, és az utasok nem választhattak előre ülést. Az extra poggyász $40-be került. Egy órával az indulás előtt érkezett, és kapott egy helyet a Boeing 737-800 hátsó részén. Az ülés szélessége 16-17 hüvelyk, míg a lábtér elérte a 30 hüvelyket. Hadden kis testalkata nem segített a szűk hely miatt.
Néhány nappal később a Delta járatával utazott Salt Lake City-ből New Yorkba. A jegy $175-ért szólt, és ebben benne volt egy kézipoggyász, sőt, az ülés választása sem okozott gondot. Az Airbus A321neo kevesebb foglalattal repült. Hadden a saját sorában pihenhetett. A Delta ülései több lábtérést biztosítottak, és a szórakoztatás is jobb volt, hiszen több film és sorozat volt elérhető.
Összességében Hadden tapasztalatai mutatják, hogy a két légitársaság alap gazdasági osztálya eltérően hat az utazásra. Ha a következő utasításnál a repülőgépet választod, vedd figyelembe, hogy az ülés kényelme sok számít a repülés közben.