A BMW Igazgatótanácsának Ülése: Személyi Változások az Innováció és Technológia Élén
München – A BMW AG felügyelőbizottsága ülésre jött. A vezetés új tagjait választották meg, hogy a technológia és az innováció kéz a kézben járjon. Joachim Post lép Frank Weber helyére. Frank Weber befejezte munkásságát a NEUE KLASSE projekt sikeres befejezésével.
Norbert Reithofer, a BMW AG felügyelőbizottságának elnöke, köszönetet mondott Frank számára. Érdekménye egyértelmű: a NEUE KLASSE projekt sorozatgyártásra való felkészítése sok munkát igényelt. Minden jó kívánságot küldi Franknek, és várja a csoport legújabb projektjét az év végére.
Az Új Igazgatósági Tagok
Joachim Post 2002 óta dolgozik a BMW-nél. 2022 januárjától ő felel a Beszerzésért és a Szállítóhálózatért. Korábban a csoport közepes méretű gépjármű termékvonalának vezetője volt.
Frank Weber helyére Nicolai Martin lép június 1-től. Martin most a BMW Luxus termékcsoportját irányítja. Több vezetői pozícióban dolgozott már a Fejlesztési Divízióban. Ő vezette a Vezetési Élmény osztályt, amely a vezetési funkciókat hozta egybe.
Reithofer elmondta: "Joachim Post technikai tudása és tapasztalata mutatkozik a tényekben. Örülök, hogy ezt a tudást a Fejlesztési Divízióban folytatja. Nicolai Martin szenvedélye az új kihívásokban segít. Ő ideális választás a Beszerzésért és a Szállítóhálózatért felelős divízió vezetésére."
A Technológiai Innováció Szerepe
Oliver Zipse, a BMW IG Igazgatótanácsának elnöke, kijelentette: "A technológia és az innováció számít a BMW sikerében." Megjegyezte, hogy a csoportban a Fejlesztési, Gyártási, Beszerzési és Szállító Divíziók együttműködnek. Ő is mondta: "Joachim Post, Nicolai Martin és Milan Nedeljković jó csapatot alkotnak. Ez a csapat segít a BMW csoport vezető helyének megtartásában."
A BMW Csoport Profilja
A BMW Csoport négy márkával dolgozik: BMW, MINI, Rolls-Royce és BMW Motorrad. A csoport autókat és motorokat épít, és pénzügyi, valamint mobilitási szolgáltatásokat ad. A globális gyártás több mint 30 helyszínen folyik, és a csoport több mint 140 országban van jelen.
2024-ben a csoport több mint 2,45 millió személyautót ad el. Több mint 210.000 motorkerékpárt is értékesít. A 2023-as pénzügyi év eredménye 17,1 milliárd euró, a bevétel elérte a 155,5 milliárd eurót, és a csoport 154.950 emberrel dolgozik.
A BMW sikerét a hosszú távú gondolkodás és a felelős cselekvés táplálja – a beszállítóktól a gyártásig, a termék használatának végéig.
További információk a BMW Csoport hivatalos weboldalán.