A Dollar Tree vezetője, Michael Creedon, szólt a rossz gazdaságról.
Ő kifejezte, hogy "mindenki szenved most a gazdaság miatt."
Nem vártuk, hogy ezt a szót egy Dollar Tree hirdetésnél halljuk.
Az utolsó negyedév adatai szerint a bolt forgalma 0,7%-kal nőtt.
Az egy vásárlási esemény átlaga 1,3%-kal emelkedett.
Creedon mondta, a nehéz idő nem válogat.
A középosztály háztartásai, akik korábban szezonális árukért jöttek, most sokszor érkeznek.
A pénzhiány nem csak a középosztályra vonatkozik; a gazdagok is várakoznak.
Ez új fejlemény.
A Dollar Tree nem csak azoknak kínál alacsony árat, akik a hónap végén küzdenek.
A jómódú emberek is igyekeznek spórolni.
Creedon elmondta, a vásárlók fele középosztálybeli.
Ők most jobban bírják a megélhetést, mint eddig.
„Ez az ő munkahelyük” – mondta – és mindannyian küzdünk ezzel a helyzettel.
A Dollar Tree mellett a Dollar General és a Target is szeretné megnyerni a pénzt tartó vásárlókat.
A Target jelezte, hogy sok termék árát csökkentette, mert az ügyfelek egyre okosabbak.
Miért költenénk többet egy drága étteremben, amikor az olcsóbb helyek is elég megoldást kínálnak?
A Walmart is örült az új vásárlási szokásoknak.
Megfigyelték, hogy a gazdagabbak is több pénzt költenek.
Bár furcsa, a nagyok most a kisebb árú menük felé fordulnak.
A gazdaság megváltozott, és ahogy Creedon mondta: "Bárki szenved."
A Dollar Tree bejelentette, hogy 800 millió dollárt kerestek a Family Dollar eladásával.
Igen, 800 millió dollárt!
Eközben a Dollar General részvényei közel 3%-kal nőttek.
Talán jó döntés volt megosztani a vállalatot ebben a nehéz időben.
A Dollar Tree stratégiája nem csupán a megélhetést segíti.
A bolt célja, hogy minden vásárlói csoport belépjen az ajtójukon.
Úgy tűnik, a leértékelt árak nem csak a kevesebb pénzzel rendelkezőknek szólnak.
Most kiderült, hogy mindannyiunknak jár egy része a boltban.
Így a következő vásárláskor csak a "mindenki szenved" szavakat láthatjuk az áruk jelzésén.
A Dollar Tree segít, amikor az élet nehézzé válik.